Nämä toimitusehdot ovat voimassa 29.10.2021 alkaen.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa suoraan verkkopankista, luottokortilla, PayPalilla tai laskulla/osamaksulla.
Maksu tapahtuu salatussa yhteydessä.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, Puhelin: 0207 181830, www.paytrail.com
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Toimitusaika
Tilauksesi lähtee samana tai viimeistään seuraavana päivänä tilauksestasi. Lähetämme tuotteet postitse, joka toimitetaan suoraan kotiisi. Kirjepostin kulku on Postin tiedotteen mukaan tällä hetkellä 4-5 arkipäivää.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Vaihto ja palautus
Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.
Vaihdon tai palautuksen kustannus sinulle on kirje-postimaksun verran, eli 2,90 euroa.
Jos haluat vaihtaa tai palauttaa, toimi näin:
1) Lähetä sähköpostia: asiakaspalvelu@well-done.fi ja kerro mihin tuotteeseen haluat vaihtaa vai haluatko palauttaa.
Nopea tieto on meille tärkeää, jotta saamme maksun palautuksen mahdollisimman pian sinulle (luottokortti / lasku / tilillemaksu).
2) Pakkaa käyttämätön ja myyntikuntoinen tuote kirjekuoreen omassa pakkauksessaan (älä taita tms.), ja lähetä se postitse meille. Ei haittaa, vaikka sellofaanipussi on mennyt rikki, kun olet avannut pakkausta. Maksa postissa 2,90 euron kirje-postimaksu.
Palautusosoite:
well-done
Leppäsenkulma 5
33960 Pirkkala
Muista laittaa palautuksen / vaihdon mukana yhteystietosi!
3) Palautamme sinulle tuotteen hinnan mahdollisimman pian, riippuen maksutavastasi, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa. Verkkopankilla tai luottokortilla maksetut tilaukset palautamme suoraan tilillesi. Muista ilmoittaa myös tilinumerosi! Laskulla tilatut tuotteet, pyrimme ensisijaisesti vähentämään suoraan pois laskultasi.
Emme vastaa postin toimituksen aikana sattuneista rikkoutuneista tuotteista tai muista vahingoista. Ota tuolloin yhteyttä suoraan postiin.
Pidätämme oikeuden peruuttaa tilaus, mikäli verkkokaupassamme on ollut selkeä virhe hintatiedoissa (esim. tuotteen hinta on merkitty huomattavasti alhaisemmaksi tai korkeammaksi tai jos hinnaksi on merkitty 0 €). Edellä mainituissa tapauksissa olemme viipymättä yhteydessä sinuun ja kerromme virheellisestä hinnasta.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Vaihto ja Palautus -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.
Ota yhteyttä
Sari Sarkola
asiakaspalvelu@well-done.fi
040 5198763